Kumpulan clipse | Lirik Lagu clipse

2. Lirik Guns N' Roses – Clipse

lirik Guns N' Roses – Clipse Uh, uh, uh, huh Clipse (Clipse) Exclusive shit (Exclusive shit) Yeah, whoGuns n' roses mafia proses Briefcase money, hot cars, and hot clothes This is the life, nigga that's the lifeI wouldn't have

3. Lirik Just A Feelin' – Bei Maejor

lirik Just A Feelin' – Bei Maejor Yeah, I can feel it I can feel it. Use to be so close now I feel like we so distant. You're telling me it's nothing so I'm hoping that I'm trippin. Hoping that I'm trippin. Cuz it's really just a

4. Lirik Mr. Me Too – Clipse

lirik Mr. Me Too – Clipse You know we back, right? Clear the streets out Come on with it, ha-ha, Star TrakNiggas is haters, I'm doin' deals like the majors Ice Cream sneakers, I signed my first skater So you can pay three and

5. Lirik Let's Talk About It – Clipse

lirik Let's Talk About It – Clipse I'm gettin' in the groove now, so I'm like, givin' it my own shit now Alright, could the drummer have some, y'all? Could the drummer have some more? Said the drummer ain't had none, in a long time

6. Lirik Popular Demand – Clipse

lirik Popular Demand – Clipse Mami you miss me don't you? Haters wish you? could hit me don't you? Heh, you should call me uncle I understand I'm back by popular demand That new C-L fly Outside of Popeye's eating chicken and

7. Lirik When The Last Time – Clipse

lirik When The Last Time – Clipse Niggas and bitches You are now listenin' to The real And that would be Clipse, the Neptunes And the new label Star TrakTop down, chrome spinnin' You see the boss grinnin', I'm lovin' these damn women

8. Lirik Fast Life – Clipse

lirik Fast Life – Clipse (Bridge) I can show you what my paper like Money first, fast cars, out come the chicks of they panties and Bras Come on I said come on(Pusha T verse 1 I do hits for my go-getters, to my O flippers

9. Lirik Got Damn – Clipse

lirik Got Damn – Clipse Cot damn, it's a new day Cot damn, but the nigga wanted money Hoo, hoo, hoo, oh, cot damnThey just can't understand or fathom my demeanor Unapproachable appearance to how I pack the ninas Out of two

11. Lirik I'm Serious – Clipse

lirik I'm Serious – Clipse Okay, Pusha, minus the TNiggas is talkin' to blasphemous Tell me, is it these ashy cuts that got you thinkin' I'm not in touch with that mask 'n glove Don't let the Reverend hold your casket 'cuzWe

12. Lirik Ego – Clipse

lirik Ego – Clipse Yes sirDon't let 'cha ego trick your ass 'Cause this motherfuckin' tech will get your ass Yes, the semi-automatic tech is know to jam But if it don't, that's your ass my manDon't let 'cha ego trick

13. Lirik Ain't Cha [clean] – Clipse

lirik Ain't Cha [clean] – Clipse Hmm, you're tryna get some good fame ain't cha? Hmm, you're tryna slang in tha rain ain't cha? Hmm, you're tryna save for tha range ain't cha? Hmm, you're tryna perfect ya aim ain't cha?Hmm, you're

14. Lirik Trill – Clipse

lirik Trill – Clipse I got jewels, plus wheels Pullin' up in your grill, I'm so trill Your girl want Cosmos, Cristeels And she feelin' around for them pillsBitch I'm trill, bitch I'm so trill Nigga I'm trill, nigga I'm

15. Lirik The Funeral – Clipse

lirik The Funeral – Clipse Whether they gag me, bound me, hollow point 'round me (I feel ya) Dump me off the side of a bridge and drown me (Uh huh)Spare my family, the details on how they found me (Yes) Vigil by candle light

16. Lirik Pussy – Clipse

lirik Pussy – Clipse I ain't in to fat lippin', I'm in to gat grippin' A cat's slippin', is a cat drippin' Why I say that? the cat's slippin', the Mac's spittin' The cat drippin', look in the mirror your's a fat kitten

17. Lirik Young Boy – Clipse

lirik Young Boy – Clipse I'm a tell you what I'm talking bout When I was a young boy My mama always told me don't take no shit Motherfucker hit you then you better hit him back So when I hit the nigga it go blame And nigga

18. Lirik Never Will It Stop – Clipse

lirik Never Will It Stop – Clipse Never will it stop, The 50 in the duffel won't crush, It settles to the bottom like dust, Fuck what ya heard, You ain't countin' paper like us. A million in the ceiling I can touch.[Pusha-T:] Go-

19. Lirik Warning – Clipse

lirik Warning – Clipse Yes yall and guess whos back ballin Them eses found a way across the border and they haulin Creepin, crawlin and Clinton tryna stall em From bouncing these bricks on a nigga like they Spaulding The

20. Lirik Life Change – Clipse

lirik Life Change – Clipse [Chorus] Last night what I seen made my life change Made my life change, Made my life change, Made my life change, Made my life change, Made my life change, Yeyet yet yet I move on, Yeh yes I move on

21. Lirik Dirty Money – Clipse

lirik Dirty Money – Clipse Yo wattup ma I got a pocket full of stinky's Let's go spin these right quick, what's that?All my fly bitches like (Dirty money, dirty money) All my stripper bitches like (Dirty money, dirty money)All

22. Lirik Gangsta Lean – Clipse

lirik Gangsta Lean – Clipse Gimme somethin' to roll Somethin' gangstafied Gimme somethin' to roll Somethin' gangstafiedGimme somethin' to roll Somethin' gangstafied Hey, hey, Star Trak, Star Trak Now let's smoke and rideOh,

23. Lirik Famlay Freestyle – Clipse

lirik Famlay Freestyle – Clipse It ain't nothin'' y'all can teach me I been locked up more times than sweet pea See I'm from Norfolk here's a coffin if ya sleepy Turn ya children into orphans tryna sneak me Or tryna creep me, the

24. Lirik Grindin (reggae Remix) – Clipse

lirik Grindin (reggae Remix) – Clipse Yo, I go by the name (I'm yo' Pusha) Of Pharrell from the Neptunes And I just wanna let y'all know (I'm yo' Pusha) The world is about to feel Something (I'm yo' Pusha) That they've never felt before
Diatas adalah berbagai hasil pencarian lirik lagu dari clipse, Anda juga bisa mendiskusikan masing-masing lirik di form komentar dibawah